26 augusti 2010

varje dag är unik !

haha nej skoja bara, idag har jag gått i skolan som vanligt typ, svenska några timmar med mycket muntliga övningar, lunch, matte med vår virriga lärare och där fick vi våra böcker bland annat, sen hade vi studieteknik med en konstig tant och ett ord jag störde mig grovt på var BEGRIPER åååå 12 gågner och jag fick tokryck, haha!!

nu har jag hängt tvätt, stoppat i tvättmaskinen och satt på den och sen stängt av diskmaskinen, käkar lite mellis nu och funderar på att hoppa i säng fram tills träningen som jag är så himla otaggad på just nu, har ont i hela j-vla kroppen efter matchen i tisdags, fy f-n, menmen jag får väl pallra mig dit och be till gudarna att det inte blir någon jobbig träning för då bryter jag ihop... kanske ska träffa Dennis nu förresten, det skulle vara kul, vi får se !

Juste imorgon har vi någon specdag igen, först nått på förmiddagen, typ bimboman blabla haha och sen på eftermidddagen ska vi på fredsmuseumet och göra något sen efter skolan käkar jag middag med några tjejer i klassen, oerhört trevligt måste jag säga, sen har jag match i björklinge, blää om min krop känns som nu !

nej nu har jag babblat massa, ska väl kanske packa träningstrunken, sii jaah !!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback