dagen före stora dagen

det gick superbra på mötet på jobbet och det verkade jättekul allting, efter handlade jag lite småsaker som tex en supergodluktande body lotion, luktade melon och hallon, hihi sen träffade jag dennis fram tills träningen, gick till träningen och kommer in i omklädningsrummet där jag får reda på att det är inställt vi satt och snacka lite ist, men det var trevligt det också, sen stannade jag och lii kvar och prata skit i mängder och fixa lite för vår superroliga lagaktivitet som vi ska ha på lördag, ( vad får ni reda på sen ) sen drog jag hem, duscha, precis ätit och nu kollar jag på film så vi hörs imorgon efter min första skoldag !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback