det mest underbara i livet

fotboll

jag spelar fotboll i vaksala och har spelat sen jag var 5 år gammal, jag har vart allt från målvakt till toppforward och har spelat med både 94or, 93or, 91or och nu seniorlaget i div 3, jag älskar fotboll och det är det bästa jag vet! Min meritlista är lång och mkt intressant, jag har vart nere i Göteborg och spelat Gothia 3 år, spelat Örebrocupen, SunCup i Karlstad och massa andra roliga cuper, mina mål inom fotbollen har vart höga och jag har valt många vägar i livet efter fotbollen, det längsta jag kommit en så länge är Elitlägret i Halmstad sommaren 09 med Upplandslaget och jag hoppas på att jag får mer chanser inom fotbollen, nu har jag gått 3 år i en fotbollsklass och har precis börjat i gymnasiet med ett individuellt val; fotboll, alltså ska jag träna 3 dagar i veckan i skolan sen på fritiden också vill säga, nej nu ska jag gå och inte bara gå utan gå på fotbollsträning, inte min egen utan småbarns, jag ska träna dom så dom blir lika duktiga som jag än dag önskar att jag blir, men ni får ha det så bra !


Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback