en lugn och skön dag

vaknade imorse någorlunda utvilad för första gången på två veckor, skönt, jag gjorde mig iordning, år frukost och åkte ner på stan på arbetsintervju, som gick bra, (börjar imorgon) och sen efter det drog jag till mormor, kollade lite tv, fikade lite sen gick vi till mormors syster och jag hjälpte dom med lite grejer på datan, sen drog jag hem och nu sitter jag och lyssnar på mauro scocco, fan vad bra låtar han har gjort, helt såld på vissa !!

funderar på om jag ska slänga på mig fotbollsgrejerna och dra ner till parken och lira lite boll med grabbsen (dock tare lite lungt) eller om jag ska chilla hemma eller om jag rentav ska ner och bara säga hej, för har inget för mig, ikväll blire te och hoppa i säng tidigt, var så skönt att sova !

nej vi hörs lite senare, pöss

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback