en saga om en tjej

denna saga är sann, jag ska berätta om en tjej som heter Kajsa, jag såg henne första gången i min skola hon gick en klass över mig och tiden gick jag såg henne liksom bara, sen blev jag uttagen i upplandslaget till elitlägret i halmstad och en av mina lagkompisar va Kajsa, jag ba medd what hon är ju äldre men det visade dig att hon bara börjat skolan tidigare, på det lägret lärde vi känna varandra mycket bra måste jag säga, hon vart väldrigt sjuk en natt och jag va med henne hela tiden och jag är mkt glad att jag lärde känna henne... Och jag är glad att jag gjorde vad jag kunde för henne den natten också, nu när man blickar tillbaka har hon spelat i samma klubb som mig, tyvärr bara en match men sånt händer, vi har vart på skansen tsm, vi har åkt moped och gjort mkt roligt, nu är de så att hon åker till USA och pluggar ett år och jag kommer inte träffa henne, lite hemskt sådär men jag önskar henne all lycka och jag tror verkligen på henne till 100%

under denna resa kommer hon att blogga och jag tycker ni ska läsa för hon är en helgo tjej !!!

www.kajsaakerblom.blogspot.com



Peace Out !






» kajsa

tack gumman. är super glad att ja träffa dig med <3

2010-08-11 » 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback