fångarna på fortet

the team, the tigerz, the legend

ja så hette mitt, lii och anders lag och fan vad kul jag har haft, och alla andra för den delen, vi träffades 8 imorse och drog sen mot västerås och fångarna på fortet, fick våra brickor och satte igång med att samla poäng i alla celler, fan vad kul !

det var styrka och smarthet och taktik som gällde, tyvärr kom vi bara 2:a men sånt är livet, kul har jag haft iaf, haha och återigen om ni inte förstått det i min text, jag har haft dunderKUL !!

efter 3 timmar var det slut och vi drog tillbaka till klubbhuset och grillade och käkade en underbart god middag och nu sitter jag hemma hos mamma och ska bara packa ner lite saker sen ska jag träffa Alex och Isac tror jag och sen bär det hem till pappa för att sova, imorgon har jag inget för mig tror jag, får se vad som hittas på, men nu ska jag fixa lite, hade bäst !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback