godmorgon

mitt liv är ju helt super, förutom min hosta men oj vad kul det är, haha. POSITIV CHEJ !

men hostan är påväg bort och jag är typ snart frisk, imrogon börjar skolan och ja jag är lycklig men vet inte varför riktigt, hihi...

nu har jag vart vaken ganska länge, kollat på våra bästa år och min favoritskådis är utbytt, en stor besvikelse dock, menmen, nu ska jag bara chilla lite tills det är dags att åka till jobbet, ska på lite infomöte mellan 2 och 3, sen ska jag handla lite på stan som är lite behövligt, efter det ska jag kanske träffa min vän Dennis men får se ska smsa han lite senare, sen har jag träning och efter det är det hopp i säng så det stora dagen kommer, (morgondagen) jag är heltaggad, vill verkligen börja skolan nu, iiiie... nej nu ska jag fixa håret lite sen kolla på TV sen bussen nästa !

men vi höres !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback