jahapp en dag över

nu ska jag hoppa in i duschen för har vart och tränat lite fotboll, helt trött i kroppen, och hostar som en tok, jag ska nog göra som läkaren sa igår och vila en vecka medans jag käkar mina superäckliga kortisontabletter, så ingen träning med upplandslaget imrogn heller... tråkigt men sant, jag tror ist att jag ska rensa bland mina skor, städa garderoben och kanske ta en sväng förbi ikea och sen tvätta mopeden, fram tills det är dags att åka ut till habgy och kolla på min lillebror när har har match, kul dag liksom !

nej nu ska jag duscha och krypa ner i min supermysiga säng som jag också ska bädda rent i imrorgon tror jag och mysa med min urgulliga lilla hamster som jag juste och måste städa till, nu vart dagen fullproppad !

CIAO
Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback