kryssningen

ja nu har jag vart på en dygnskryssning cinderella !

det var nice, trevligt sällskap vare och god mat, kom på båten och käkade en trerätters sen drog vi runt och chillade lite på båten jag och emma, sen drog vi till en bar/dansgolv drack några drinkar och favoriten blev helt klart hallondrinken, fick dra av några danser med födelsedagsbarnet Lars-Åke som fyllde 70, stort grattis och sen blev det med andreas och med jocke, sen mest med emma, sen började folket i mitt sällskap dra sig till sina hytter vid etttiden då försökte jag komma in på en klubb där det var 18årsgräns men jag klarade mig inte, tyvärr så då gick alla och lade sig utom jocke, vi chillade runt, leta efter spaat, snackade studier, hade skoj och sen blev det dansgolvet där det drgos av några låtar och vi dansade till 100 %, han ville promt dansa 2mannadans men jag kan ju fan inte, aja efter typ tre låtar gick det väl bättre sen vid halv fyra tycket han att vi skulle gå och lägga oss så ja jag fick ju göra det, vaknade klockan 9 superpigg och käkade frukostbuffé, köpte lite godis, sen anmälde jag mig till kareoke men när det strax var min tur fick jag dra mig ur för vi hade beställt bord så hann inte, synd, haha, käkade lunchbuffé och och vad med mat och oj så gott, sen köpte jag ett till par converse, ett par bruna som var fodrade, till hösten/vintern !

sen var vi hemma i sthm och då var det att säga hejdå till hela underbara släkten sen åkte vi hem och nu får ni några bilder, resten finns på Facebook !!!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback