mamma

1967 då en ängel kom till världen
det var du mamma , hoppas du vet hur mycket du betyder för mig
för utan dig hade jag nt funnits här




mamma du vet att jag älskar dig som fan

för utan dig hade jag nt varit där jag är

du gav mig allt du gav mig livet som jag har

just därför vill jag du e med mig alla dessa dar

jag vet jag har skapat problem men de har alltid löst sig

hur har det kunnat de , ja du de kan man fråga sig

om du gått bort ja då skulle jag följt med

för jag kan nt leva utan dig det hoppas jag du vet

för du e mitt allt du e mitt liv du e min mamma

jag älskar dig och jag vet du känner detsamma

vet bara nt hur jag ska kunna tacka dig

för du har alltid varit där och ställt upp för mig



mamma du e allt för mig , jag svär jag älskar dig
du e en underbar person , du e mitt kött och mitt blod
och jag vill nt leva utan dig
jag vill bara se dig här med mig



jag e så glad att jag har en mamma som dig

du bryr dig alltid och du ställer alltid upp på mig

det kvittar vad det än e , därför så e du bäst

den dära kvinnan som jag absolut älskar mest

mamma om jag e ledsen elr på dåligt humör

så kan du alltid få mig glad igen när det behövs

du e solen som lysser upp mina dagar

du kommer alltid va mina mamma här i alla dagar

och jag vill alltid bara se dig glad

min kärlek till dig den e på en väldigt hög grad

jag lovar den dagen du går bort

då finns jag nt mer för då försvinner jag oxå bort



mamma du e allt för mig , jag svär jag älskar dig
du e en underbar person , du e mitt kött och mitt blod
och jag vill nt leva utan dig
jag vill bara se dig här med mig






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback