match, kalas, konsert, shopping osv

nu var det visst länge sen, som sagt så spelade jag match igår, gick ju inte så bra menmen, jag fick en lårkaka när det var typ 20 sek kvar men det känns helt ok nu, jag fixade tryck direkt så det går nog över fort, sen åkte jag på kalas hos lilla Elliot som fyller år idag, GRATTIS ! åt massa god tårta och kakor, sen åkte jag hem och träffade Dennis, vi var på Afros sista konsert och den var ASbra tyckte jag iaf, stod och snackade lite med Dennis en stund och sen gick jag och la mig direkt när jag kom hem, då var klockan typ 10 eller jag tog bort smink och allt så klockan vart väl kanske 11 då, gick upp tidigt imorse för vi började halv9, men när vi kommer dit så säger vår mentor att hon gjort fel det var kvart över 9 vi började men det var lugnt gillar ju min klass !
matten började och slutade och vi hade lunch, gick runt på lite olika affärer, käkade lunch och sen svenska, berättade om mitt pris jag fick förra årsfesten för årets framsteg och sen slutade jag klockan 1 ist för 3, sköönt, köpte nya dobbar till mina skor för en dobb gick av på matchen igår, hmm... sen blev det lite smink och ett par tights, klockan halv3 gick jag och Ballex till Löplabbet och fixade för mina nya ilägg, så dom ska jag hämta ut om två veckor, check !


nu sitter jag i soffan och har precis käkat en chokladboll, halv 6 ska jag träna småknattarna med Emma och sen ska jag bara chilla ikväll !

imorgon har jag fotbollsinfo mellan halv9-halv10, onsdag helt ledig, torsdag skulle vi på någon skattjakt som 2orna fixar åt oss och på fredag lutar det mot ledighet, mohaha.... nu ska jag jobba lite matte men vi hörs!!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback