min dag

min dag har vart chill,  jag började med en helknäpp mattelektion klockan kvart över 9 imorse, på rasten vi fick mitt i drog jag till cubus och köpte en jacka och två nagellack, sen fortsatte matten och vi fick läxa till på torsdag, fett onice menmen den är gjord nu så det är lugnt, på lunchen blev det köttbullar och efter lunch hade vi stadsvandring jag började med en grupp och avslutade med en annan, haha så det kan gå, men jag gick med Felicia det var trevligt !

nu har jag tränat småknattarna med Emmis och kollar precis just nu på Fångarna på Fortet, det var länge sen, sen ska jag sova så vi hörs inte mer idag, imorgon börjar vi med en teorilektion idrott sen värsta hålan och sen datakunskap !

Ciao !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback