min första dag i ettan


var superroligt, massa info, träffa klassen, vi är 35 st, hur många som helst men det får man väl leva med, och massa koder hit och dit för att komma in här och där, haha fick en skolkalender, passerkort, papper, och ja allt utom datan typ, och det var den jag sett framemot men den hade inte kommit så hoppas jag får den imorgon ist då... Beställde kläderna för fotbollen, man får ett par shorts, en t-shirt, 2 par strumpor och en mjukisoverall, det är ganska bra sponsrat... Kommer börja kvart över 9 på måndagar och halv 9 tisdag-fredag, fredagar har jag bara fotboll, onsdagar slutar jag 5, ja haha nu har ni fått reda på nästan allt jag vet, jag skriver det här för att inte själv glömma, men nu ska jag äta lite lasange sen ska jag träffa massa vänner i salabacke och säga hejdå till hanna som flyttar till åre och pluggar, men kanske kanske skriver ikväll, hare !

Peace Out!






» sara

vart jobbar du någonstans? Alltså vart fick du jobb? :)

2010-08-18 » 17:18:49

jag jobbade som telefonförsäljare för Amuna AB, men jag fick precis maila och säga att jag sluta tyvärr, gick alldeles för länge i skolan dom dagarna jag kunde jobba och inte hade träning... så det var lite tråkigt, menmen... :)

2010-08-18 » 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback