nybäddat, hurra

var och delade ut reklam och oj vad jobbigt, jag tror medicinen har någon inverkan för jag mådde så dåligt, var helt matt i kroppen, sen la jag mig och kollade på träningen och brudarna var så duktiga så, kom hem och käkade lite baugette så himla gott!

Sen tog Andreas med mig ut på en liten övningskörning, och nästan helt prickfritt klara jag mig, lite hack i starten då och då, men inte ett enda motorstopp, jag backade, växlade, blinkade, haha allt, fett cool jag är !

sen kom jag hem kastade mig i soffan och klagade lite för mamma om hur illa jag mår, eller ja jag har svårt att andas, kan inte somna på kvällarna, vaknar runt fem sex på mornarna, ont i halsen, kallsvettas osv, men ja jag fick min säng nybäddad som jag bad om iaf, min mamma är bra bäst asså, haha knäck den ni !!

nej nu ligger jag i sängen och smsar lite, snackar med lite folk och snart ska jag väl försöka påbörja min färd till drömmarnas land, men först snacka lite med min bästa vän som precis loggade in på msn och sen värma lite mjölk för det är supeprgott, och oj vilket onödigt inlägg med whatafuck, god natt med er alla !!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback