så arg och frustrerad och ååååå...

tack för en trevlig kväll, eller ja tills du sluta prata med mig, vad har jag gjort ? vad har hänt ? sa jag något jag inte borde sagt eller gjorde jag något dumt ? du kan väl iaf berätta, varför var du så arg varför var du så ledsen, vad fan det nu var ? du är min närmsta vän, kan du inte prata med mig ? hallå, jag kollade på dig under dom 30 minutrar vi gick i tystnad, vad försigick inuti ditt huvud, vad var det du inte kunde berätta, varför stängde du mig totalt ute ? vad har hänt !?

aaa är så frustrerad, inte arg kanske men ledsen jag trodde vi kunde prata men nej tydligen inte, inte ens ett hejdå, inte ens ett godnatt när jag vi var hemma, inte ok !?

jag vill alltid finnas för dig och det vet du, så snälla berätta om jag gjort något eller om det var något annat, vi kan lösa allt tsm jag lovar!!

nej nu ska jag kolla på en film eller vad fan som helst. GOD NATT !!

btw jag totalstäda hela mitt rum idag, fan vad fin det blev !

Peace Out och Godnatt !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback