såå trött !

la mig och kolla på snabba cash igår men efter 30 minuter ledsna jag och vände mig om pch somnade direkt, så skönt men jag vaknade klockan 5 imorse och var helt pigg, gick upp på toa, drack lite vatten och hostade så jag höll på att dö, hade värsta paniken, och lägga mig och sova var ju uteslutet eftersom jag var pigg så slog på tvn och kollade på barnprogram, det var några program som var riktigt kul och gulligt att kolla på men sen gick et överstyr när det blev värsta bebisprogrammet och då vände jag mig om igen och tvingade mig att sova,

 somnade efter mycket om och men sen vaknade jag 10 över 10 och då kollade jag på våra bästa år sen träffade jag Kajsa vi var på ikea sen en snabbis till gränby och nu är jag helt slut så åkte hem och ska väl käka nått eller så för om 90 min ska jag dela ut reklam och sen hem och sova, och oj vad jag hostar, det vart bättre och bättre men nu är det som värst, uschusch !

nej nu ska jag göra nått, pöss hej !
Peace Out!






» Manda

visst e våra bästa år bra??

Typ ingen ja känner tkr de! :o

2010-08-12 » 22:42:32

jag älskar det !

2010-08-12 » 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback