tagga till match

började första lektionen klockan 08.30 till 09.30 en lektion som jag itne behövde närvara på fick jag reda på menmen, drog till Mcdonalds med Alexandra, Malin, Johanna och Ellinore för det var håltimme till 12, och jag har inte skrattat så mkt på länge, kul hade vi !

sen drog vi till Akademibokhandeln och käpte lite block, nu har jag Ellinore och Johanna likadana, visst är vi coola ? haha, sen drog vi till matsalen och jag fick dricka saft, juste det kanske jag inte har berättat, man får saft till lunch i min skola, fett glad !

sen var det datakunskap mellan 12-15 stod det på mitt schema, men lektionen slutade 12.40, underbart. och bussen stod utanför ingången till skolan så jag gick direkt på och kom hem för ett tag sen, nu ska jag sätta på lite avslappningsmusik, jag vet det låter töntigt, men jag ska ladda som tusan och sen käka något sen har jag samling och match mot Håbo på konstgräset klockan 18.45, fan vad sugen jag är på att spela fotboll !!


Hörs, Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback