thorénspelen !

idag har vi vart ute i sunnersta igen och haft thorénspelen hela skolan, vi spelade bla fotboll, min klass vann mot 2:orna, spelade oavgjort mot det andra laget 1:an och förlorade mot 3:orna men bara med ett-noll, och oj så kul det var att spela, alla var shyssta och glada så det var mkt trevligt, men det regnade som tusan så efter sista matchen fick vi sluta, alltså några timmar innan vi egentligen skulle slutat, ÄLSKA THORÉN !!

har duschat och satt på mig min mysigaste mjukisbyxor, käkat lite kakor och druckit saft, ska typ måla mina naglar nu och sen kanske jag drar ner till Alexandra när mamma ska dit och fixa håret på henne :)

men vi hörs, pössis

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback