tropisk värme

ojojoj imorse vaknade jag tidigt, kollade på wipe out och sen gick jag upp och väckte mamma, åt frukost med hela familjen på balkongen, käkade lite ägg och sånt smaskigt, sen drog jag ner på stan och gick på torget med mammsen, köpte en tröja, bigaråer, kakor och fixade körkortsfoto, inte en dag för tidigt skulle vara inne i oktober förra året, ouups, åkte hem och böt om från svarta kläder till ett par shorts och en magtröja, kände att det räckte, sen drog jag till IP och kolalde på herrlaget när dom spelade lite match och oj vad dom förlorade, eller dom ledde med 2-1 när det var 2-3minuter kvar och då tappar dom ALLT och förlorar med 2-3, dåligt dåligt menmen nu ska jag käka lite halstabletter och börja ladda för imorgon, då har jag egen match mot gamlis, woho !!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback