tröttisdag

vaknade imorse helt jättedöd, drog till skolan och sen vidare till sunnersta hade lite olika stationer, käkade en macka och sen släppte lärarna oss 2 timmar tidigare så himla skönt, tog bussen in till stan där hämtade mammsen mig och vi drog till gränby, fick lite armband, ett skärp, ett diadem och en jacka, tack för det mamma!

sen åkte vi hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska väl typ kanske snyta mig och packa ner lite småsaker för åker till pappa ikväll men imorgonbitti klockan 8 hämtar mamma mig igen för då ska jag till västerås på fångarna på fortet med mitt lag, ska bli otroligt roligt !!

nu ska jag fixa, hörs nog inte på ett tag, ha en trevlig helg !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback