wuuhuuu vem äger !?

haha matchen slutade 1-5 till Vaksala, fick spela innermittfält med min kära damlagskompis Emma som också var inlånad precis som jag och Ballex, men matchen startade och jag fick en pass av Ballex och la den bakom backlinjen där madde kom springande och gjorde 1-0 sen bröstade Emma in 1 mål på en hörna hur mystiskt som helst men mål var det, sen kom en hörna direkt efter och jag får en fot på bollen och den slickar bortre stolpen in ! dom får in en boll och vi lägger oss lite tycker jag... andra halvlek startar och vi får en frispark strax utanför straffområdet och jag tänkte vafan jag kan väl ta den då, och ja den gick in ! vi har spelet och oj vad patetiska tjejerna i andra laget är men dom gör väl som sina tränare för shit vad dom gnällde på Kim (vår tränare) som var linjedomare, dom får väl förfan fixa en egen då om det är så svårt !? hah och tjejerna börjar göra massa j'vla efterslängar och olyckligtvis träffar en Ballex mitt i ansiktet så himla fittigt, blir så arg så hon är ju helt död nu, stackars liten! Men sen alla ord som kommer ur dom små äckliga fjortisarna och ååå jag tror ni fattar, bara gnäller ist för att spela fotboll liksom... PATETISKT! men tiden går och jag får hoppa ett superskutt för att inte bli total kapad bakifrån av en glidtackling haha men Emma skjuter in bollen mot mål som målvakten fumlar med och ja då spikades slutresultatet 1-5!!

BÄST!!

sen åkte jag med Emma hem, och ja det var bokstavligen Emma jag åkte med för hon övningskörde, så himla duktig tjej, haha nej nu ska jag duscha och äta sen sova, upp tidigt imorgon och döma lite småmatcher, men vi hörs !

Puss och God Natt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback