Dag 01 – Om mig

ja då var det december och schemat rullar igång !
jag är en tjej på 16 år, mitt namn är Rebecca,, jag bor mestadels med min mamma, lillebror och mammas man i en lägenhet i uppsala, jag har ett stort rum men stor säng, en soffa, stor tv och allt sånt där, egen toalett, ee ja jag spelar fotboll med Vaksala SK och har gjort det sen jag började spela när jag var 5, spelar även med upplandslaget och har vart både i halmstad på elitläger och spelat cup kommunal, går även ledarutbildning i svenska kyrkan och är konfirmandledare andra året i rad..
annars är jag mycket med vänner, brukar gå på lite fester ibland men min största passion i livet måste nog vara att sova, inte för att jag är lat eller så utan för att det är så himla skönt.
Jag går första året på gymnasiet på Thorén Business School mitt i centrala uppsala, på handelslinjen och jag trivs utomordentligt bra, rent av så att jag kan säga att jag gillar skolan och det ganska mycket också !
Tidigare har jag gått på Gränbyskolan fotbollsklass och innan det Johannesbäck lekis-6an.
När jag blir "stor" då ska jag bli polis, det har jag velat bli sen jag gick i 4an, varför kan jag inte svara på men det är nog för att jag är så nyfiken och vill vara och hjälpa till.
Jag tycker själv att jag är ambitiös, målmedveten, social och supersnäll, okej ganska envis också, folk runt om mig håller med och lägger ibland även till bortskämd, ouups !
Men det kanske är sant, jag har världens bästa nära och kära runt om mig och dom betyder massa, visst kanske jag får lite mycket men det är bara en bonus.
här bjuder jag på en bild idag från skolan när jag och johan sitter och kollar film, testade hans mössa!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback