Dag 02 – Min första kärlek

oj dagens var svår, och den är ännu svårare just idag nu när jag är trött och absolut inte orkar skriva eller ens vara vaken, men får skylla mig själv, blev typ bara några timmars sömn inatt, men thats ok with me!
haha aa åter till dagens..
min första kärlek, jag vet inte hur jag ska tolka det, kan dela in det på många sätt, mitt första förhållande var med ****, i 6an, vi var tsm i 1 år men ja vi var ju små så jag vet inte, min första förälskelse som jag aldrig kommer släppa är ***** men ja det är ju inte heller mina första kärlek liksom, så jag säger pass på denna och lovar att återkomma om jag kommer på något eller om det blir någon förändring gällande detta.
nu har jag iaf haft lunch, det var gott oavsett vad alla andra säger, medelhavssoppa och varma baguetter, muums !
nu har jag matte, kill me, jag ska bara repetera allt som ska göras om på omprovet om jag inte får det då går jag hem, tack och hej för mej!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback