Dag 03 – Mina föräldrar

ooh jag hann med dag 3 på dag 3...
mina föräldrar, ja jag har en mamma och en pappa och en plastpappa,
jag kan börja med min mamma, hon är den snällaste mamma man kan ha... jag lovar er, hon är inte den här tråkiga du får inte göra någonting mamman men ändå inte hej jag bryr mig inte mamman, utan en helt perfekt mamma, jag älskar min mamma så otroligt mkt, jag tror inte hon själv förstår det men så är det, hon är min bästa vän, jag kan prata om allt med henne, hon är fantastisk !!
min pappa träffar jag inte så mycket ungefär varannan helg, ibland inte ens det, men han är fett cool, jag älskar honom också, han är en riktig motorbikefarsa, me like !!
och sen min plastpappa, ja vad ska jag säga mer än att he ROCK !! :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback