Dag 07 – Min bästa vän

FUUUUUCK, skrev hur långt som helst och så raderades allt, nu tappade jag lusten men försöker igen :(
ja men jag börjar om, min bästa vän måste vara alexandra även kallad axel, ballex eller alex... jag har vetat vem hon var sen typ 10 år tillbaka men har alltid haft uppfattningen att hon var en fjortis som jag inte tänkt prata med, lite smårädd för henne om jag ska vara riktigt ärlig, men vi sökte till fotbollsklass och hamnade då i samma klass eftersom vi båda är proffs på fotboll, men grejen var den att hon var fortfarande skrämmande för mig, och våra mammor bestämde att vi skulle åka tillsammans till första klassinfomötet och oj vad jag fick ångest, ville inte följa med henne ville inte alls åka med på det där mötet, men det blev som det blev och jag åkte med henne, vi satt som stela pinnar i baksätet och sa inte ett ord till varandra fören vi satt i klassrummet med alla människor då blev vi lite hyper och flummade som bara den, så där fick vi även stämpeln "dom där två som fnissade längst bak"... men ja dessa tre år gick fort, i början cyklade vi bara till och från skolan tillsammans, vi sågs knappt i skolan trots att vi gick i samma klass, våra vänskapskretser var på olika håll... men åren gick och jag måste säga att vi var ganska tighta när vi gick ut 9an, vilket resulterade i tre år till tillsammans, på Thorén Business School, handelsprogrammet. Under denna tid som egentligen inte vart lång utan cirka ett år har vi hunnit med mycket, massa skojiga saker som Gothia, högtider, alla tillfällen som jag haft med dig är unika men inget som jag kan sätta fingret på, typ enköping en hel sommar, haha ja vad ska man säga, sköönt !
Jag älskar dig och du kommer inte bli av med mig i första taget, stackare, men det är underbart att ha dig som vän, du betyder massa, finns alltid för dig vännen, körvelbrudarna, yes thats me and you !!
ohhhh kolla vad som dök upp på datan, texten jag hade skrivit men bara början typ:
ja då var det dags för dagens för jag är klar med uppgiften på lektionen...
Min bästa vän, ja det måste nog vara Alexandra, jag tänkte ta hela allt från början så ni får lite inblick i det hela, det är ganska intressant men sen får ni ju läsa om ni känner fört, tvingar er inte !
Alexandra, det var hon den blonda som spelade i flickor 94, den bitchiga, lite läskiga tjejen som var hur populär som helst... Jag hade inte sagt många ord till henne då vi skulle börja fotbollsklass tillsammans och spendera 3 år tsm (trodde vi)... Min mamma och hennes mamma pratade lite grann och dom kom överens om att jag skulle åka med hennes familj till klassträffen, och jag tänkte verkligen åånej, jag vågar inte, jag vill inte... men så blev det och med tanke på vår nervositet blev vi två tjejerna längst bak som fnissade sig igenom hela infoträffen, och där började allt, vi cyklade tillsammans till skolan men no more, vi hade vänner på olika håll i klassen och sågs mest till och från skolan, sen hände det något och vi cyklade inte längre tillsammans, kollade inte ens på varandra i skolan fast vi gick i samma klass... Men det löste sig och vi började cykla tillsammans igen, vi började även umgås lite i skolan och jag gillade tjejen mer och mer, jag måste säga att vi var ganska tajta i slutet av 9an faktiskt och vi valde samma gymnasium, det blev med andra ord 3 år till tillsammans och det ångrar jag inte en sekund, me love this girl !
Under dessa år har vi hunnit med massa, spelat fotboll, hon har kommit upp i damlaget och vi spelar nu tillsammans.....





Jaa de kunde vi faktiskt gjort :O

2010-12-07 » 15:21:50

Hahha aw vad fint skrivit vännen, ja våran början var väl inte den lättaste haha,men så hur det löste sig, har alltid så roligt vid din sida! och du blir inte av med mig heller i första taget! <3

2010-12-07 » 19:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback