Dag 22 – Det här upprör mig & Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det finns inte så mkt som upprör mig då jag är väldigt bra på att välja vad jag ska lyssna på och inte, om det är något som jag inte håller med om eller inte orkar lyssna på så stänger jag av, jag bryr mig helt enkelt inte, men visst finns det någon enstaka sak som upprör, typ när folk har förutfattade meningar, när dom säger saker utan att tänka och påstår grejer utan att ha fakta, det upprör!!
det som får mig att må bättre kan vara allt från att träna till att prata med någon jag tkr om, fotboll löser alltid alla problem, man blir liksom fri när man går in på en fotbollsplan, allt är underbart ! och prata med en nära vän eller en snygging gör alltid att man får ett leende på läpparna i alla lägen.
så nu är jag fri från dagens iaf, tänkte bara informera att i min soffa vann vi nyss en resa till kanarieöarna för 20.000 kr på bingolotto, god jul!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback