dan före dan före dopparedan

eller aa nästan, jag orkar inte mer
har nu städat litegrann, typ bäddat och plockat undan litegrann, borde typ dammsuga och lite sånt också men det orkar jag inte, ska snart iväg och köpa målarfärg, sen blir det till att måla mitt badrum, trevligt!
har även fixat lite med en av julklapparna, mer säger jag inte!
imorgon ska jag slå in alla julklappisar, dunka massa musik alltså julmusik och bara längta tills julafton, tihi...
mitt nyår är iaf bokat och fan vilket nyår det kommer bli, längtar som inåt norden !!
nej nu ska jag chilla lite, kanske äta något sen fixa lite med blogggrejen.
btw, jag ska fixa tandställning tror jag, eller har inte bestämt mig 100 % än, men är det fult/töntigt ? hjälp






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback