falska vänner är inte längre mina vänner

fyfan vad jag hatar falska vänner, dom som ena sekunden alltid finns för en och man känner att man liksom är hur tajta som helst och andra sekunden låtsas som man inte finns, man blir som en person som finns där om man är på rätt humör, en vän är en som alltid ska finnas i ur och skur och som man inte bara skiter i, en vän ska man inte stänga ute om man tycker något är fel utan berätta det och ändra på det, en vän är någon som man ska dela både glädje och sorg med, du är helt usel på att vara en bra vän, varför ställer jag alltid upp varför ger jag dig mitt allt, varför ?
varför ska jag alltid känna mig sämre..
har så många frågor men får aldrig några svar. du får all uppmärksamhet, va bara dig själv, du är underbar som du är... jag pallar verkligen inte mer, jag ska gå min egna väg nu, göra allt som jag vill, skita i vad alla andra tycker, dom som hänger på mig är mina riktiga vänner....
jag orkar inte vara andrahandsalternativet längre, lev ditt liv, va med dom du vill, gör som du känner men blanda inte in mig när du inte har någon annan sen, vem vet det kanske är mig du visat fel sida och andra ditt rätta jag ?
fan alltså, de är inte ok !!
kan ju fetglömma att jag ska höra av mig först nu, fortsätt lek du, jag bryr mig inte längre!!!
</3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback