hemma

ja nu är jag hemma efter dagens alla äventyr, supertrevligt hemma hos Lii och alla ljus (nästan) luktade gott, mumsfilibabba, sen vidare till salabacke för att säga hejdå till nadja och där bjöds det på härligheter må jag säga, mmm... somnade i Isacs knä, eller ja det var itne långt ifrån iaf, det var ju lite mysigt sådär, sen hade vi ett litet möte om ledarutbildningen och praktiken som för mig är konfaledare en gång i veckan, blev frivillig, så ska se hur det blir med alla träningstider vart jag spelar, vad jag gör och allt till nästa år så bestämmer jag efter det hur det blir med konfadelen, skulle ju vara trevligt att vara kvar men ändå skönt att kunna få plugga lite, menmen det återstår att se, nu ska jag kolla på julkalendern eftersom det blev kaos imorse, aa okej nu måste jag ta det också först, min morgon: mamma kommer in och väcker mig 07.00, tänkt att jag skulle gå upp då och klä på mig oc hsen sitta i min soffa med nybäddad säng och kolla jukalendern 07.15, klockan 07.18 vaknar jag upp efter att ha somnat om, sätter på TV:n och "kollar" på julkalendern, haha halvsovandes, vaknar sedan när klockan står på 07.43 av att min mamma kommer in lite halvt irriterad och frågar spydigt: var det dubbelavsnitt av julkalender eller, klockan är kvart i!
panik kastar jag mig upp och greppar mobilen, smsar axel och skriver att jag säkerligen inte hinner med vår vanliga buss som går 08.00, kastar i mig frukosten, sminkar mig och springer ut till nästa buss som gick 08.10, där står min axel och väntar så gulligt, och vi kom innan lektionen startade och allt var som vanligt, UTOM en obäddad säng, men vad gör det, solen går upp imorgon ändå, eller aa snarare månen går ner ;)
(min konfirmation)
nej nu ska jag kolla julkalendern sen datea kudden, puss och godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback