min blogg my rules !

ville bara klargöra innan ni läser detta inlägg att det är min blogg och jag har inte tvingat er att läsa, måste fan berömma mig själv MASSA nu !
vi har ju spelat cup, första matchen mot vasalund div1, det är det bästa lag jag sett i år, helt klart, grymma !
där vart jag assist men dock förlust med 4-1 men helt okej ändå
sen mot hammarby (några allsvenska spelar med, bla kicki bengtsson var med också) jag gjorde ett mål, ett klackmål, och vi spelade ganska bra faktiskt, dock förlust med 3-1 men jag dribblade lite grann eller ganska mkt för att vara jag.
sen mot knivsta, vinst 1-0 där jag var assist, vi var inte så superduktiga men förståeligt efter 2 sjukt tuffa matcher, men jaa var bra att vi fick tre poäng iaf, vart även matchen lirare, ohlala...
sen rikmik, inte ok tycker jag, förlust med 2-0, jag dribblade fortfarande mkt för att vara jag och tog ner bollen på brösten, vann närkamper så det stod härligan till...
sista matchen mot täby, jag tyckte själv att jag var awesome, gjorde även ett mål, wohoo...men fick massa skäll efter matchen av coach, för mkt negativt tänk... menmen cupen är klar och ja vi gick inte vidare men kul var det, nu får vi se vad som händer för mig till nästa år, sista träningen/matchen med vaksala för i år är iaf avklarad.
vet inte hur många som orkat läsa detta menmen, skönt att få skriva av sig, jag ska tilläga att jag inte kunde knappt gå pga skavsår på ena hälen och då menar jag köttsår, och första matchen på typ 3 månader utan tejpad fot och nu har jag köttsår på andra hälen också !! LYCKAD CUP






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback