nu ska jag förklara mig!

har haft luciacupen i helgen vilket betyder att man spelar en cup so pågår dygnet runt, jag spelade hela eftermiddagen igår och direkt därpå åkte jag ut till rasbo och spelade dm med flickor 94, när jag kom hem så kom axel och vi övade dansen vi ska dansa upp på tisdag och sen dansade vi lite caramelldansen, ni ska se oss alltså, vi är grymma på den, "kan du vifta på baken, klappa händerna och ta några steg till vänster så kan du dansen" haha störtskön !!
vid 2 tror jag att jag somnade och hade sen samling 05.30 imorse, spelade tre matcher = 3 förluster, sen drog jag hem och duscha mig och lite, nu har jag vart på julbord i täby på nygårda värdshus, mycket trevligt och mycket gott, och OMG vilken galet görsnygg kypare!!
dock skämde jag ut mig, då 16 år var räknad som vuxen och han kom till bordet och kollade på mig och frågade: jag skulle vilja ha åldrarna på barnen och jag svarade fort som tusan: 16! han kollade på mig och skrattade lite och frågade om jag tyckte jag var barn, shit vad pinsamt, men vafan mitt bord fick sig ett gott skratt iaf !
jag fick en julklapp av tomten så jag borde ju räknas som barn ?
aja jag bjuder på lite bilder från bilen påväg till täby... för nu ska jag sova !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback