nyårsfrågor

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja..!

2. höll du några av dina nyårslöften? Vet ej.. kommer inte ihåg dom..

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nja ja men det kan väl säga, ingen nära vän men en gammal klasskompis

4. vilka länder besökte du 2010? Sverige, Tyskland, Tjeckien, Italien, Holland

5. är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? inget jag kan komma på

6. vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? första jag kommer att tänka på är 13-14 november (vidare i cup kommunal, upplandslaget)

7. vad var din största framgång 2010? oj inom vadå ?
utvecklats som bara den i vissa fotbollsmoment, klarat en termin på gymnasiet, vuxit som människa, blivit en bra ledare.

8. största misstaget? det kommer, det kommer

9. har du varit sjuk eller skadat dig? nej inte allvarligt sjuk och ingen operation i år.

10. bästa köpet? alla mina köp är bra, (nästan)

11. vad spenderade du mest pengar på? Kläder antagligen

12. gjorde någonting dig riktigt glad? Ja många saker.. Nya Chanser och Möjligheter

13. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? just the way you are, dynamite, don't stop believin.

14. var du gladare eller ledsare i år jämfört med tidigare år? både och tror jag, sista halvåret helt klart gladare !

15. vad önskar du att du gjort mer? sparat ihop pengar

16. vad önskar du att du gjort mindre? spenderat pengar

17. blev du kär i år? ....

18. favoritprogram på TV? våra bästa år

19. bästa boken du läste i år? twilightböckerna

20. största musikaliska upptäckten? bruno mars, daniel adams-ray & tomas ledin

21. något du önskade dig och fick? en stor tv

22. något du önskade dig men inte fick? en hund

23. vad gjorde du på din födelsedag 2010? kommer inte ihåg.. inget speciellt antar jag.

24. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? kanske träffat den stora kärleken ? vad vet jag

25. hur skulle du beskriva din stil år 2010? har en egen stil, och jag gillart!

26. vad fick dig att må bra? börja ny skola

27. vilken kändis var du mest sugen på? Michael Ballack kanske ?

28. vem saknade du? finns ingen jag kan säga nu att jag saknat, saknar folk i olika situationer

29. den bästa nya människan du träffade? min klass...






hahaha taack så mkt :)

men jag föredrar mej i plattat hår :D

2010-12-31 » 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback