ojoj

kom hem runt tre inatt och somnade nästan direkt, ställde klockan på 10.20 och halvsov igenom mitt favoritprogram Våra Bästa År sen somnade jag om helt och vaknade vid ett, slog på tv:n och kollade oprahshow, extreme home makeover och sen lite av topmodel, gick upp käkade lite gröt och hoppade isäng igen, tror jag somnade om sen ropade mamma vid halv6-6 att det var mat, tacos mums sen la jag mig i sängen och kollade barnprogram sen vidare in och datea duschen i en timme till min underbara mor bankar på dörren och säger att det räcker, hoppar ur, satte mig nu framför datan, och kollar mot min säng, den lockar, jag tror jag sätter på mig min mjukisdräkt och kryper ner, vi hörs!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback