om mig, ha en trevlig lässtund

 

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: melongrejjsimojser
Är det nåt du absolut inte äter: janssons frestelse
Kläder just nu:  grått velour set, halsduk,, mysstrumpor
Musik just nu: the proclaimers
Vad sa du senast: tack för maten
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: gotisk medeltid
Sommarplaner: gothia, italien, jobba
Fisk eller badkruka: varierar från dag till dag
Saft eller alkohol: Coca cola ?
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: sol och värme
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, säng & mobil
Spelar du nåt instrument: ja gitarr
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla. fy för tidiga mornar innan kl 14.00
Sparare eller slösare: slösar som bara den
Bästa film: The Last Song
Tror på liv på andra planeter: ja det tror jag
Kommer du ihåg din första kärlek: helt klart
Älskar du henne/honom fortfarande: ja tyvärr
Har du några homosexuella vänner: vet inte, tror inte det
Tror du på mirakel: jag tror på ödet.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja i dom flesta fall
Ser du på kärleken som ett misstag: kanske kanske inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1-2
Bio eller promenad: promenad, man lär känna varandra bättre och det är nyttigare
Är du kittlig: usch överallt !
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? oxe
Rädd för insekter? Mm vissa
Äckligaste insekten: ee alla äckliga är äckligast
Största svaghet: mitt tålamod
Det här är jag bra på: ärlig och rakt på sak
Bästa bok? twilightböckerna
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga
Vad vill du jobba som? Polis
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare på McDonald´s
Skriver du dagbok? Nej blogg räcker
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  Är piercad både i naveln och tragus, och vill i tungan och en tatuering skulle inte vara fel på armen/svanken
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) brukar vara ordning men det räcker med en obäddad säng och jag ledsnar på att fixa resten
Gungar du på stolen? Nääe
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det vill jag
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej eller kanske pommes
Gillar du att sjunga? Ja, det är askul!
Anser du att du är stark? Beror på vilken del av kroppen vi pratar om
Brukar du sola? aah
Vad gör du om du får hicka? Håller andan
Röker du? nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Te är gott, kaffe börjar jag gilla mer och mer
Har du en besatthet? nääe
vad heter du? Rebecca Angela Maria Wisselgren
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kanske Cassandra eller Felicia
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Robin om jag vart kille
vilken årgång är du? 94a
vart bor du? Uppsala
bott utomlands? nej
flyttat antal gånger? 4 med mamma, 3 med pappa
vart skulle du vilja bo? I en egen lägenhet i stan just nu
vilken skolklass? Handel på thorén, Ce1
vad vill du bli när du blir äldre? Polis
UTSEENDE
hur lång är du? ca. 175 cm
hur mycket väger du? Asså jag vet faktiskt inte, men jag är nöjd!
hårfärg och frisyr? Blond, förlång page
ögonfärg? blå
mest nöjd med? mina ögon
minst nöjd med? Mina naglar
skostorlek? 40
glasögon? nej
har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (4), tragus och navelpiercing
FAVORITER
låtar? allätare
årstider? Sommaren !!
mat/dryck? Pasta och mjölk
djur? hund
färg? rosa
Parfym? Paris hilton
tv-program? Våra bästa år
ämne i skolan? fotboll
sysselsättning? Pluggar och spelar fotboll
KLÄDER
vad använder du just nu för jacka? svart canada goose
vad använder du just nu för skor? Svart boots
favoritfärg på kläder? Svart, grått
favoritmaterial på kläder? Stickat, bomull
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Oj ee vet inte
favoritaffärer? Hm, cubus, bik bok, monki, gina, vila
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 700-800 kr kanske
favoritmärke? Spelar ingen roll, snyggt och skönt och jag gillart!
vad har du för byxstorlek? M
vad har du för tröjstorlek? M
DITT RUM
stort, litet eller mitt emellan? stort , egen toalett
vilken färg på tapeterna? Vita och en svart
vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt, svart, brunt
favoritmöbel i rummet och varför? min säng för det är helt underbart skön
vad vill du ändra där inne? Ee fixa barbord och stolar och rensa lite grejer
vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Äppellunden, hus och snöööö
vad gör du oftast i ditt rum? Sover, kollar tv, chillar, allt typ utan att duscha och äta
vem förutom du brukar sova i din säng? ingen
favoritpryl i rummet? datan
var har du i din:
a) jackficka just nu? busskort, lipsil, plånbok, nycklar
b) skolväska just nu? Dataladdaren, pennor, ett skrivblock, kalender
c) handväska eller liknande just nu? Har inte någon direkt
vad är du beroende av? Fotboll, kärlek
vilket land kommer du i från? Sverige
vilken sorts lypsyl använder du? Många olika
vad tror du på? ödet
vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendomen.
vad köpte du senast? Möbler till mitt badrum
har du nåt husdjur? Ja, en hamster
vad bor du i? lägenhet
GREJER
plånbok: vit
tandborste: rosa
smycken: kors
solglasögon: för många
underkläder: spets & bomull
nagellack: rosa genomskinligt

 


 

Tre namn jag lyssnar till: Rebecca, Becca och Wisselgren

Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är bra på fotboll

Någonting jag inte tycker om med mig själv: Hm, min beslutsångest

Detta är jag rädd för: att jag ska mista någon nära.

Tre saker jag vill ha varje dag: Sommar, pengar och en fotboll.

Tre saker jag absolut inte kan göra: göra någon jag gillar illa med flit, sluta spela fotboll, låta bli att duscha.

Detta tycker jag om att göra: Sova

Detta vill jag göra just nu: duscha och gå och lägga mig

Bästa känslan: kärlek

Värsta känslan: saknad

Egenskaper jag gärna vill att min partner har: snäll, pålitlig, snygg

Är jag kär just nu? mm

Jag vill gifta mig: kanske

Följande saker vill jag göra innan jag dör: simma bland korallrev, åka på amazonasfloden

Min käraste ägodel: Min mobil

Något jag vill ha i present: pengar

Favoritkläder : matchkläder

Favoritlåt just nu: just the way you are

tråkigaste ämne i skolan: tråkigaste=engelska

Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand

Jag tror på: Mig själv

Jag spelar: fotboll

Person jag beundrar: min vän

Det här tänder jag på: snyggingar!

Det här gör mig avtänd: fulingar!

Favoritcitat: har många

En hemlighet jag vet: Skriver jag inte här för då är det ingen hemlighet längre.

Bästa present jag fått: Har fått många bra.

Senast köpta skiva: Oj, det var så längesen så jag minns inte.

Om jag vore ett djur skulle jag vara: Fågel tror jag

Vad lyssnar du på just nu?: p!nk

Vad har du gjort/ska du göra idag? Vart och handlat, ska duscha och kolla film-

Var är dina föräldrar födda?: Uppsala och Gotland

Vad är det senaste du installerade på datorn?: ee vet inte

Vilken är din favoritrestaurang? Mc donalds

När badade du i en pool senast?: typ någon månad sen, fyrishov

Har du varit med i någon skolpjäs?: Japp, jättemånga

Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nej  får inte rösta än, men nästa gång kanske
eller? Har ingen koll

Vad har du för TV-kanaler?: typ alla

Har du åkt moped någon gång?: Ja.

Har du busringt någon gång?: Ja, när jag var yngre

Har du fått felparkeringsböter?: ja, 800 kr.

Har du en egen trädgård? Nej

Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Nalle puh och barbapappa, helt klart!!

Kan du alla orden i nationalsången?: nej

Badkar eller duschkabin? duschkabin

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: The Last song

Favoritpizza?: hawaii

Chips eller popcorn?: popcorn

Vilken färg på läppstift använder du?: Rosa så klart.

Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej, usch !

Apelsin- eller äppeljuice?: äppel

 

 

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: ee med min bror, käkade pizza

Favoritchoklad?: Marabou daim

När röstade du senast?: aldrig röstat ?

När åt du en hemodlad tomat sist?: somras

Har du vunnit en prispokal någon gång?: ja

Är du bra på matlagning? jarrå

Klarar du att tanka själv?: haha ja !

Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej

Pepsi eller Coca Cola?: Cola

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej

Har du kräkts offentligt? nej

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: hitta den sanna kärleken

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja.

Har du ringt något betalnummer?: vad är det ?

Kan man vara vän med sitt ex?: Självklart, det är jag!

Vem var det du besökte på sjukhus senast?: länge sen jag var på sjukan, kommer inte ihåg faktiskt.

Hade du mycket hår som liten bebis?: Vet inte haha

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: ee vet inte om jag har något ?

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: lyssnar på musik

Vad är du tacksam för idag?: att jag lever och är frisk

Hur gammal är du om fem år? 21, oohh

 

Vem var den sista du träffade? Mormor

Vem ringde du senast? mormor

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till jocke: kan det vara joakim, haha

 

Var är dagens planer? Sova!

Föredrar du att ringa eller skicka sms? nja beror på, om det är något viktigt eller nått jag vill ha svar på fort är det att ringa men annars gilalr jag o smsa.

 

 

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?  skilda

När såg du senast din mamma? Vid matbordet nyss

 

 



När vaknade du idag? Mamma väckte mig vid 11.
Har du någon gång hittat en katt? Nej ?

 

 

Vilken är din favoritplats?  Min säng

1Vilken plats föredrar du minst? Hos tråkigt folk

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?  Plats? I usa och spelar fotboll kanske ?

 

Vad skrämde dig som barn? tomten

Vem fick dig att skratta senast? Mamma kanske

 

 

Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja verkligen
Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
Sover du med eller utan kläder på dig? Med att nattlinne jag fick i julklapp

 

 

Hur många landskap har du bott i? Två


 

 

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

Är du social? Galet social

 

Vilken är din favoritglass?  Ben & Jerrys

Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Köpa mig något fint, resa, chilla

Tycker du om Kinamat? jarrå

Tycker du om kaffe?  Börjar lära mig

Vad dricker du till frukost?  oboy

Sover du på någon särskild sida?  Nja mage tror jag

Kan du spela poker? Kanske om jag får en uppfriskning

Tycker du om att mysa? Om det innebär att ligga halvdöd i soffan och glo på tv så absolut!

 

Känner du någon med samma födelsedag som din?japp.

 

 

Kan du några andra språk än svenska? Engelska. Tyska om jag skärper mig lite (är lite ringrostig när det gäller snacket - resten kan jag
Har du någonsin åkt ambulans? Japp när jag bröt benet
Föredrar du havet eller en pool?  Beror på, båda lika mkt

 

 

Vad spenderar du helst pengar på? Nöjen
Äger du dyra smycken? Kanske något

 

 

Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig och kommer aldrig
Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett glas mjölk.

 

Vem är den roligaste människan du känner? Jag tänker spontant: jag själv! Eller de flesta jag känner är hemskt roliga.

Välj ett ärr på din kropp? Från min knäoperation

Vad har du för ringsignal? Vet inte, vibrator

Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma har säkert

 

Flirtar du mycket? Alltid !!

Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt rum

 

Kan du byta olja på bilen? Ja faktiskt

Har du fått fortkörningsböter? Nej.

Vilken var den senaste bok du läste? Vet inte ens vad den heter, så intressant är den!

Läser du dagstidningen? nej

Prenumererar du på någon veckotidning? nej

Dansar du i bilen? Hur gör man det?

Vilken radiostation lyssnade du på senast? 105,6

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att-göra-gejer

När var du i kyrkan senast? I onsdags

Bor tillsammans med: mamma bror och halvpappa
Färg på ditt hus: rött

 

 

När är du född: 24 april 1994
Vilket år tar du studenten: 2013

 

 

Något jobb: nej
När gick du upp i morse: 11
När ska du sova: nu känns det som!
Duschat idag: nae, ska såfort jag svarat kalrt
Kramat någon idag: Ja

 

 

Pussat någon idag: Ja
Vad har du ätit idag: korv m bröd och julmat(bläää)
Dagens smink: nattens

 

Dagens sötnos: ee ingen faktiskt

Dagens roligaste: hum, vet inte.

Har du många vänner: massa

 

Hur många har du kysst: oj haha
Vem kramade du senast: dogan

 

Vem saknar du: säger hemligt på den

 

Hur många har varit otrogna mot dig: ingen hoppas jag ?
Har du pojk-/flickvän: nej
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: jocke:aa J rätt ;)

 

 


FAVORIT:

 

 

Stad: Halmstad
Land: Italien kanske ;D

 

 


SENASTE:
Personen du tänkte på: axel

 

Personen du pussade: -

Gången du spydde: oj läääääänge sen

Gången du grät: vet inte, ett tag sen iaf

Pizzan du åt: hemalagad för några dagar sen

Gången du var i Göteborg: i somras

 

Gången du var i Stockholm: i början av december, ska dit imorgon
Gången du duschade: julafton, in nu !
Gången du sov: inatt
Personen som såg dig gråta: vet inte

 

 

Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Hund
Ut och festa eller hemma och mysa: båda

 

 

Tvspel eller datorspel: dator
Singel eller upptagen: singel
Pussas eller kramas: kramas
Lunarstorm eller helgon eller Playahead: facebook
Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
Big Brother eller Paradise Hotel: ph

 

Choklad eller lakrits: lakrits

 

Göteborg eller Stockholm: Göteborg
Coca cola eller fanta: Cola
Pizza eller kebab: kebab
Randigt eller prickigt: randigt
Älska eller älskas: båda
Leva eller dö: leva

 

 

ANTAL:
Personer du älskar: många, familjen, vänner m.m

 

 

Personer du hatar: finns väl någon kanske
Pojk-/flickvänner du haft: 3 seriösa
Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: ee många

 

 

Glassar du ätit på en dag: det e nog många ;D
Nämn en festival du vill på nästa år: peace and love

 

 

Gånger du haft minnesluckor: aldrig?
Gånger du varit hög: ingen

 

 

Personer du saknar just nu: ganska många
Gånger ditt hjärta brustit: någon gång.

 

 

VEM:
Vill du kyssa nu: han
Sjöng du senast för: oj, vet inte.
Hade du senast en msn-konversation med: jocke
Spelade du tvspel med senast: min bror
Vill du ta med på en romantisk resa nu: han
Vill du kasta en sten i huvudet på: haha vet inte

 

Förtjänar att dö: ingen

 

Är söt: jag
Vill du sova jämte inatt: han

 

VAD:

Gör dig glad: presenter, träna och umgås med vänner

 

Gör dig ledsen: när man blir sviken

 

Vill du helst göra nu: träna
Önskar du att du slapp göra: välja

 

Vill du ha nu: han

 

Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar
Längtar du till: sommaren

 

 

Tycker du om dina betyg: ja e nöjd
Ångrar du i ditt liv: inget vad ja kan komma på nu
Är det bästa som hänt dig: mycket :)

 

Hur mycket är klockan: 20.30

16 grejer jag tänker när jag ser en kille (ej i ordning)

 

-hur han luktar
-rumpa
-mage
-ögon
-läppar
-händer
-språk
-röst
-attityd
-personlighet
-intressen
-ålder
-civilstatus
-skola/jobb?
-bor?
- hans vänner

 

okej det var snyggt i word, nu ser det helt cp ut men jag tror ändå inte någon läser, så this is me!!
nu ska jag duscha, imorgon ska jag till el stockholma, ses alla 08:or, pussen





haha shit fan va långt d

2010-12-27 » 12:04:46

Men du glömde lukten, en pojke måste lukta gott också! Annars är det inget att ha... Haha puss

2010-12-27 » 21:33:06

/ida lindgren

2010-12-27 » 21:34:06

/ida lindgren

2010-12-27 » 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback