den här tiden imorgon, aaah längtar !!

hejsvejs alla fina läsare, fula också haha... nejdå men aa idag vaknade vi upp vid 10 och jag kollade på våra bästa år och sen sa jag hejdå till robin och drog på lite ärenden med min kära mor, för min del blev det ett par sjukt fantastiskt vackra klackskor eller pumps typ, så fina, ni ska få se någon gång alltså, haha sen blev det en bok som jag kan läsa på stranden och sen också en ny tandborste... vi växlade lite pengar också sen bar det av till mormor och där fika vi lite jag hjälpte henne med några småsaker som inte damer i den åldern riktigt förstår, men bara hjälpa och se glad ut... nu har jag ätit en god middag, packat klart allt, ploppat in 235 låtar i min mobil och 360 till i ipoden, yes sköna dagar på stranden väntar, nu ska jag bara vänta på att mina tånaglar ska torka, dom blev rosa, hihi sen ska jag be min moder om att hon ska göra mina naglar annars får jag väl sätta på en film och hoppa i säng, uppstigning typ 4 inatt tror jag för att bege mig till flygplatsen, LÄNGTAR !!!

men vi hörs, dom har en data på hotellet så ni kansek kan få någon uppdatering om hur underbart det är, sholahopp!!

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback