direkt från göteborg !!

     
  


här nere i göteborg är det fett nice, jag orkar inte skriva precis vad vi gjort, men resan ner gick bra, och när vi var här, gick vi ut på restaurang sen hem och då gick jag och ballex ut på en promenad, och under den färden höll jag på att kliva på två grodor !

haha, igår var vi på heden en stund sen drog vi och kollade på p-96 i vaksala och sen vidare till f-97 i vaksala, där vann dom med 13-0, fan vad bra vi är ! ;)

vi åkte tillbax till vandrarhemmet och klädde på oss jackor för usch vad kallt det var sen drog jag och min bror och ballex till universeum, fett coolt var det iaf, sen drog vi på en grekisk restaurang och käkade gott och eftert det blev det invigning på ullevi, tyvärr är jag mkt besviken om man jämför med dom andra tre åren jag vart här... men sånt är livet det kan ju inte alltid vara bäst !

kolla på bilderna och njut nu ska jag iväg och kolla på GUSK p-94, Elfsborg(josefs nya lag), nått lag från kristianstad som vi träffade igår, men ni får ha det så bra så hörs vi, pöss !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback