en rubrik ska detta vara

och ett inlägg ska detta vara
ja idag har min dag sett ut ungefär såhär, sängen till soffan i vardagsrummet för att se på tv, till sängen med datan, till soffan en meter från min säng och kolla film, sen datan, käkade middag och kollade fotboll, nu soffan med datan i knäet, haha kul dag !

usch vad jag borde gjort massa grejer ist, typ packat, spelat lite gitarr, tränat, och ja massa grejer men nej nu tog jag mig en riktigt latdag, fy!

imrogn däremot drar jag till fjällnora eftersom vädret blev tråkigt idag så blev det inget, sen efter fjällnora ska ajg träffa min underbara bästa vän alexandra även kallad ballex men nu har jag kommit på ett annat smeknamn, bällex, blandning mellan bäst och alex, bra va !?

vi ska iaf ta massa fina kort imorgon och kan ni tänka er min blonda vän alexandra ballex bällex har sagt att hon kan vara med på kort, otroligt, kors i taket, wow, shieeet haha detta måste man dokumentera mitt kära herrskap, för detta är något helt fantastiskt, men oj vad kul det kommer bli...

sitter och funderar just nu på om jag ska träna med alla härliga människor på måndagkväll eller om jag ska med till landet med familjen nästa vecka, tänk tänk tänk... vet nog vart det lutar åt !


ojojoj vad jag skriver men jag har så himla tråkigt alltså, jag har förresten träffat en liten charmig sak, eller ja jo men aa, haha men om det får ni nog veta någon gång kanske... får se vad som händer med det!

jag har tänk på lite grejer och det är att alla underbara vänner i salabacke var det länge sen jag träffade närmare bestämt, 26 maj var sista gången, och frågan är om jag kommer tillbaka dit till hösten, får se hur det blir med tiden, jag ska ju börja ny skola med bästa vän och sen satsa som fan på min fotboll, för fan vad jag ska visa vissa personer om vad jag kan och hur långt jag ska gå, jag älskar fotboll och jag verkligen brinner för det, ingen kan ta den kärleken som jag har till min sport och ingen kan ta mina framtidsdrömmar ifrån mig, FAN vad taggad jag är på att göra succé och visa speciellt en person vad jag menar !

haha nu blev det mycket här, och ja jag har förresten sökt jobb, vart och så får ni tyvär inte veta eftersom jag inte ens vet om jag får det men om jag får det så berättar jag självkalrt här så fort det bara går!
och juste snart är det Gothia cup, för er som inte förstått ska jag inte spela utan kolla... jag sa inte kolla på fotboll, haha kom ihåg det, jag ska nämligen kolla snygga killar, hahaha ellerhur hjärtat !?

kolla killar, gå på liseberg, shoppa, åka till ullared, steka på heden, bli brun, gå runt i sköna kläder, drick läsk, äta glass, käka middag på restaurang varje dag, gå på disco, åka spårvagn, vara med min bästa vän en hel vecka !

UNDERBART !!

sen hinner jag ju inte mer än hem så drar jag till italien med familjen och där hade jag tänkt ätt satsa på brännan.

ja nej nu ska jag nog börja tänka på vilken film jag ska se för jag vart bannemig trött av att skriva massa...

en sak till bara, jag tränade ju som dagt igår och oj vilken träningsverk jag har i baksidalår, har nog inte känt denna smärta sen vintern 08-09, förstår ni, aj, stackars mig !!

nu ska jag räkna får som är en tradionell idé från bällex varje kväll när jag har tråkigt !

Pöss HEJ

Peace Out!






Haha du är ju bara allt för rolig hjärtat ! <3

2010-07-07 » 00:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback