hallå hallå sverige !

nu har jag precis duschat och fixat mig för kvällens restaurangbesök och lisebergsbesök, idag har det vart supervarmt och solen har skinit men inte tusan tänkte jag på det när jag klädde på mig imorse, så kolla brännan...

syns lite på min högeraxel, alltså på vänstra sidan på bilden, usch och hela ansiktet är bränt, not good !

men jag har iaf kollat på josef när han spelade idag och oj vad duktig han är och vilket bra lag han spelar i, sen umgicks jag lite med han ett tag innan han drog hem till sig i borås, trevligt, kommer sakna killen sen :(
menmen får väl försöka hålla kontakten så gott det går, nej nu ska jag tare lite lungt, kolla mailen och fb och lite sånt innan vi drar, men vi hörs, imrgon bär det av mot ULLARED !! gillas starkt :)

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback