kvällen avklarad

maten var supergod och speciellt efterrätten, mums ! jag tog en snabbdusch och träffa sen ballex och vi träffade robin och jimmy, vi tog mod till oss och satte oss i bilen med robin bakom ratten, haha nej skämta det var skönt att åka lite bil, åkte runt typ hela uppsala, tog en paus och lira lite fotboll och sen runt runt runt igen, haha...

nu ska jag när som helst hoppa i säng för att orka med min dag imrogn, måste packa och sen får vi se vad som händer, på lördag drar jag till sthm och kollar aikmatch och sen käkar restaurang och på söndagmorgon drar jag till gbg, woohooo !!!

juste fixade lite med designen, jag ändrar smådetaljer när jag får tid nu väntar sängen är supertrött !!

God Natt, Peace Out !!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback