ojojoj

nu var det länge sen ige, kvällen/natten hos evelina var dunder, jag hade supertrevligt så tack för det alla inblandade, bilder därifrån kommer snart, jag lovade ju att lägga upp lite bilder kanske en film också, haha eller blir det taskigt ? aja jag ska se om jag orkar ladda upp det :)

igår vart jag väckt av eve vid 11, käkade frukost och drog sen hem, mötte ballex och cyklade det fortaste vi kunde till centralen för att hinna med bussen men jag kom några minuter försent ut så vi kom några minuter försent till bussen, vi chillade lite på stan i en timme tills nästa buss gick, kom till enköping och träffade boysen, nivet robin och jimmy och co, sen drog vi till hamnfestivalen, det var lite översakttat tycker jag, men aja vi satt med robin och jimmy och några vakter och snacka i timmar, dom satt och vaktade stora scenen där alla artister var, för det var ju SÅÅÅ mkt folk, haha eller inte, typ 5 st 10 åriga flickor ;)

drog hem tidigt så var hemma vid 12 tror jag hon var, sen blev det sängen direkt!

idag är jag då barnvakt åt min lillebror men har inte sett han på hela dagen för han var borta när jag vaknade, haha lyckat ! nej men han kommer nog hem sanrt, vi ska äta gott och ha lite filmkväll, SYSKONKÄRLEK  !

idag är jag stolt, har bytt säng med min lillebror så har flyttat två dubbelsängar från olika rum och bytt plats på dom, TUNGT och gjorde det helt själv !

nu ska jag väl typ fixa mat eller nått :)

puss
Peace Out !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback