sorry för dålig uppdatering men....

jag har haft kul, igår var jag med jeanette och arvid HELA dagen och igårkväll gjord jag en liten impulssak, jag berättar någon anna dag eller aa ni får nog se en annan dag, idag har jag vart på lyssnarängen och badat med eve och brorsan, sen fixade jag mig lite hemma och blev körd hit till eve som jag sitter hos nu, vi ska grillalite med massa folk och ha allmänt trevligt, sen vilar jag mitt huvud mot en kudde här över natten också !! NAJS


och nu har precis brasilien åkt ut vm det är lite sjukt men så är det... jag har därmed också uppdaterat mitt inlägg lite längre ner hihi :)

imorgn far jag till enköping med ballex, skitarkul, ser fram emot det, nej nu ska jag vara social med eve och marika, marika är eves brorsas tjej, men ni får ha en bra fredagskväll, hörs...

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback