vad gör vi ? nu kör vi !

haha ojojoj har haft fullt upp, som sagt så var jag på ullared i onsdags och shopapde järnet, 1100-1200 ba swisch bort från min lön, haha men det var nice, jeans, mjukisbyxor, jeansjacka, skor, smink, plånbok, småsaker och massa annat, klart värt det, sen i torsdags var det slutspel som gällde på dagen sen drog jag med mamma till nordstan och fixade mig ett par converse, ett par vita, nu är jag helnöjd !! på kvällen drog jag och alexandra på gothiadisco, det var fullt med människor och mycket händer där det inte skulle vara, men kul var det och supervarmt, jag svettades som en jag vet inte vad och efter några timmar av dansande till grym musik gav jag upp och tog med mig alexandra hem, idag har jag kollat på vaksalas flickor födda 97s semifinal som dom vann och som ni säkert då förstår gick vidare till FINAL, som spelades på ullevi vid femtiden, var såklart där och kollade och ja VAKSALA SK F-97 VANN GOTHIA CUP 2010, respekt jag vet ! haha
(www.vaksalask.se) jag som är fotografen till alla bilderna från gothia!

drog till liseberg direkt efter och åkte lite balder och sen käkade vi, åkte småkaruseller med min bror och sen vann jag massa gosedjur, mysigt !

imorgnbitti drar vi hem så är väl hemma runt 4-5 då ska jag SOVA i min egna stora förhoppningsvis kalla säng, längtar !!

nej nu ska jag sova, hare, pösspöss

peace out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback