chill jaoooo

haha min dag började med tidig uppstigning och iväg till jobbet, ganska jobbiga ungar men inte lika jobbiga som igår, LÅÅÅNG lunchrast i lekparken och sen lite spel resten av dagen, vid 3 slutade jag och jag drog med hem till emma och skulle se på fotboll, vi käka lite mellis och sen kom jonas och peter och vi kolla på spanien-schweiz 0-1, sen spelade vi massa spel, typ chikago *stavning* och typ lite andra oxå, vid kvart i 8 typ va vi så hungriga men kom på att allt fanns inte hemma så vi tog familjebilen alla fyra och åkte till årstahallen och handla tacogrejer, hem i köket och gjorde en god middag, så middag halv 9 en onsdag, tummen upp !
Efter maten kollade vi klart på Sydafrika-Uruguay 0-3, sen spelade vi junior pictionery och sen cyklade jag hem men i gåtempo med boysen och emma, nu är jag hemma och har kastat mig i säng, och när mitt huvud nuddar kudden sover jag, så aa god natt !

juste imorgn blev jag inlånad till match med f16, haha men sån tur är så har jag emma med mig !

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback