döden var nära...

kändes det som, åkte ner på träningen och allt började med styrka och shiiiet vad svag jag är, orkar ingenting ju... sen började uppvärmningen och jag kände liksom hur all syre försvann det slog lock för andningen dåochdå och sen höll jag på att svimma, jag klev av och paniken kom, fan vad läskigt mina ben och armar och allt skakade jag kunde inte stå upp, la mig ner, Ballex tvinga upp mig för att jag skulle få luft men kunde verkligen inte stå, ville bara krypa ihop, hon fick upp mig mot stängslet så jag kunde hålla i mig och fan vad läskigt det var... Min mamma kom förbi bara sådär random första gången hon visar sig på en träning, haha och just denna gång... men fick massa saker jag skulle tänka på och efter en 10 minuter av störtgrinande och skakningar lugnade det sig sakta och jag gick in i klubbhuset, torkade bort allt smink som hade hamnat på lite fel ställe haha, alltså på kinden, sen satte jag mig ner för att försöka lugna mig lite, snacka lite med en vän och sen gick jag tillbaks till träningen, och då var det dags för Konditionen... Jag hoppade in och körde den 100 % så känns skönt att fått dra igenom både styrka och kondition trots en nära dödenupplevelse där imellan....

Hahah nu vill jag ha MAT !!
men ska väl duscha innan kanske, vi hörs.

Imorgon är det skolavslutning och Jordgubbstårta !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback