ECLIPSE

från och med nu när någon frågar vad jag ska göra när jag blir stor är mitt svar att jag ska bli vampyr.

nu har jag sett eclipse, twilights tredje film, HELT SÅLD fortfarnade och oj vad kär jag är i edward OCH jacob !!

kan inte beskriva filmen med ord ni borde liksom se den själva, så köp biljetter direkt..

aaah svävar på moln när jag ser dom.


nej nu ska jag komma ner på jorden, jag är lite småfrustrerad, på ja jag vet inte eller jo jag vet men jag kan inte sätta fingret exakt på det, det är mycket känslor och jag känner att jag är i tonåren igen för oj vad jag funderar på mycket och det är då allt blir så svårt jag måste fort ur det igen !

nu ska jag fortsätta lite på min lilla hemliga sak som jag började med igårkväll, sen blir det nog film och sova..

på fredag är der grillkväll med skööna männsikor hemma hos evelina den fina och på lördag drar jag till enköping med min bästa vän på gatufestivalen för att lyssna på bla erik saade, me like !

god kväll och Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback