en dag i fjällnora

idag var jag i fjällnora med lillebror, evelina och hennes lillasyster, superfint väder och jätteskönt vatten.

sen firade vi Arvid på hans 1 årsdag och efter det blev det mcDonalds, nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, fick precis 4 nya navelsmycken, fett fina, tack så mycket !!

Imorgn blir det uppstigning klockan 8 för vid halv9 ska jag vara barnvakt i några timmar åt Arvid, sen ska jag städa rummet och plocka fram alla DVDfilmer i förrådet så jag kommer bli en riktig soffsittare och kolla på film i några dygn, någon som vill kolla med mig !? haha
nejrå sen på kvällen ska jag på eclipse med Ballex'bf och mammsen, längtar som fan !!!

nu ska jag kanske börja städa rummet lite lätt ? eller kasta mig i säng och kolla tv, aja ingen data iaf, men vi hörs !

Puss och hare bäst !

Peace Out !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback