förlust men inte ok

vi förlorade med enstaka målet en engång och det är inte ok, vi var ju duktiga... aja nu glömmer vi resultat..

sitter nu hemma och väntar på att mamma ska komma hem med pizzan, och vet ni, jag har beställt en ny telefon, fett glad, men viken får ni se när den kommer !

Börja langa nummer :)

Peace Out !






Tack så mycket, mycket roligt att höra :)

2010-06-14 » 00:33:25

RÖSTA PÅ MIG! Jag är med i veckans blogg hos http://guldvivan.blogg.se/ och skulle vilja att du röstar på mig, jag är nr 5. =) Tacksam för en röst från dig. Sista minuten. Imorgon är tävlingen slut, så RÖSTA, RÖSTA PÅ MIG! Snälla! :)

Kram Viktoria! =)

2010-06-14 » 11:45:28
» CITY

dregel... pizzaaaa

2010-06-14 » 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback