första dagen är avklarad på jobbet


och den dagen blev regnig och kall och innehöll mycket otåliga gnälliga barn, men jag antar att det liksom kommer på köpet med regnet, haha.. som tur var hade ju jag min kära mamma enormt mycket vackra regnställ, haha det var såååå snyggt, nooot. men jag var torr iaf, eller inte om fötterna men sånt är livet !
Jag har 14 små barn i åldern 8 i min grupp, 4 kramgoa flickor och 10 malliga pojkar, och till min hjälp har jag simon, en störtskön kille, haha han är asbra med barn nästan så jag blir impad, och knyta skor kan han också göra ;)

Nej nu ska jag in i duschen tror jag för det är kallt, har fått ont i halsen och det är ju inte bra alls, sen ska jag ner på killarnas träning och prata lite med Gustav, sen hem och äta och sen bara chilla HELA kvällen, sjukt skönt !

Hare pöss !

Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback