god eftermiddag

vaknade imorse av att mamma skulle komma in och väcka mig men jag fictk ett sms inatt av arvids mamma om att jag inte behövde vara barnvakt pga en anledning, men då berättade mamma när hon var in i mitt rum att hennes cykel hade blivit stulen inatt och FAN vad dålig stil det är, jag somna om och vaknade vid halv 12 fixade mif iordning för att åka till gränby centrum och träffa jeanette, när jag kom ut i cykelboden fann jag min moped på sin vanliga plats men inte i sitt vanliga skick, någon har förstört låset i limpan, och ojojoj när jag får reda på vem det är, är dom helt jävla sjuka i huvudet eller, skaffa er ett liv och förstör inte andras saker, köp eget, vad fan är det för uppfostran, åååååh jag är så arg, jävla missfoster barn... gå och häng er !!!

aja väl uppe på gränby köpte jag en tunika/klänning och en bikini, najs !


nu har jag städat upp i mitt rum och väntar nu på att mamma ska sluta så vi kan åka ner på stan och käka och kolla på bion, och oj vad jag och ballex har längtat efter denna dag och oj vilken bautakram hon ska få när jag ser henne, saknar henne !!

nej nu ska jag läsa allas bloggar som jag följer och dunka lite musik innan jag drar.

hörs efter bion då ska jag berätta hur himla bra den är, för jag lovar att den kommer va bäst, !!! haha

Peace Out !







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback