inge mer barn denna sommar, !!

nu ar jag jobbat klart med barn för denna sommar, och det avslutades med vattenkirg där nog jag vart blötast av alla men fan vad kul det var !!

Kom hem en snabbis sen drog jag till gränbycentrum med evelina och köpte en kalender, kan behövas så jag får lite koll på mitt liv, sen åkte jag hem och var med emma, hon fick sitt hår fixat och sen drog vi till gränby igen men denna gång peter och jonas, vi handla massa gott inför imorgon, och ja som ni förstår så kommer ni inte att få så mycket att läsa imorgon men ni får massa bilder senare...

nu har jag duschat, smörjt in mig, satt på lösnaglar och allt sånt där finfint som ska fixas innan...
nu ska jag sova, men ja ni får ha en bra midsommar så hörs vi !


Peace Out!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback